Návrh spoèívá v elegantním pojetí reklamního pøedmìtu, vystaveného na barech HoReCa provozoven. Primární cíl projektu byl veden k zaujetí zákazníkù netradièním a efektivním pojetím POP materiálu. Díky vnitønímu podsvícení je jeho užitnost pøímo-úmìrnì zvýšena i v noèních hodinách, kdy jsou provozovny zavøené, budeme-li vycházet z pøedpokladu, že vìtšina provozoven má bar naproti vstupní èásti, èi prosklené výloze - bude tento produkt viditelným a díky své efektivní netradiènosti i dostateènì zajímavým segmentem. Nákladnost provozu, byś se zdá velmi vysoká, spoèívá v ionizování vody, a tím vznikající vodní páry, která je hypoalergenní a pùsobí i jako zvlhèovaè vzduchu, což má ve výše zmínìných provozovnách další výhodu pro alespoò èásteènou neutralizaci cigaretového kouøe. Sekundárním cílem je upoutání zákazníkù, kteøí jsou již hosty dané provozovny. K tomuto úèelu byl do horní èásti umístìn malý “projektor”, který není z venèí vidìt, a který zajišśuje stropní, a díky servo motoru, otáèející se projekci. V základním provedení by v èoèce zajišśující tvar projekce mohla být obchodní znaèka spoleènosti Coca-Cola, samozøejmostí je i netradièní pojetí, napø. slogan právì probíhající reklamní kampanì ad.
ateliér Digitální design
Fakulta multimediálních komunikací
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Prohlášení o přístupnosti