Komplexní řešení vizuálního stylu nadnárodní společnosti je velkou výzvou pro všechny grafické designéry, kteří si jsou vědomi faktu, že vizuální podstata korporátní identity nespočívá pouze ve vytvoření jakéhosi manuálu, ve kterém si autor dané identity může měnit, popř. stanovovat individuální pravidla pro danou aplikaci, bez ohledu na to, jsou-li tato pravidla provázána s aplikací následující nebo tou, která jí předcházela. Řešení vizuální podstaty prezentace konkrétní společnosti, a to v hlavních i vedlejších prezentačních kanálech, ve které jsou tato základní pravidla jasně definovaná a neměnná představuje určité ztížení celého procesu navrhování tak, aby daná aplikace byla v souladu s mezinárodními standardy, ale byla zároveň unikátní pro daný segment trhu i mentalitu cílové skupiny.
ateliér Digitální design
Fakulta multimediálních komunikací
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Prohlášení o přístupnosti