(2017/2018)
Koncept reklamní kampaně, vytvořený pro výrobce piva Excellent. Cílem kampaně je přitáhnout více mladých zákazníků (do 30 let) ke koupi piva Excellent. Symbolem piva je červené X - najdi svůj X-Faktor! Koncept je postaven na kartonových stojanech, které budou mít zabudovaný systém na detekci pohybu a při pohybu zákazníka (průchod kolem stojanu) přehrají namluvenou krátkou hlášku, kterou přitáhnou pozornost zákazníka ke stojanu. Hlášky se vybírají náhodně (tak aby zazněly všechny během dne) a mezi jednotlivými hláškami je časová prodleva, aby stojan nespouštěl hlášky při každé detekci, ale pouze čas od času. Na stojanu je umístěno párty balení (krabice) - obsahuje 8 lahví piva, 2 sáčky brambůrků (cross-promo) a kovový reklamní otvírák. Tak aby večerní zákazníci spěchající na párty a za zábavou mohli pouze vzít krabici a nehledat po obchodě ještě další zboží (vše potřebné je v krabici).