(2018/2019)
Při redesignu webu HQ Elektro jsem eliminoval rušivé prvky, které byly na původních stránkách a působily
nepříjemným dojmem. Celou stránku jsem posunul do barev červené, modré a bílé, která mi nejvíce evokovala obchod s elektrem, společně s jednoduchým designem, který by umožňoval příjemné nakupování či
prohlížení si produktů. Jednotlivé stránky jsou koncipovány s hierarchií, kdy v horním slideru je název
stránky, potažmo výrobku, která se mění podle toho, kde se zákazník nachází. Rozhraní služeb a výrobků je
zde odlišeno použitím podkresových fotografií – služby s fotkou a produkty bez ní. Společně se stránkami
jsem uvažoval i o vizuální podobě obchodu, kdy by byla použita barevnost na stránkách, společně se slogany a dalšími věcmi, a díky tomu by se celá identita firmy sjednotila a působila modernějším dojmem.
ke stažení česky
ke stažení tisková kvalita